bullehund.blogg.se

1. Berätta om din stil

Kategori: ord & tankar

Emily Dahls julkalender,1 december
Självklart inspireras jag av andra stilar. Men jag tror inte det finns någon speciell stil som stämmer in på hur jag klär mig. Det finns så många som jag tycker om att det inte går att bara välja att vara en. Också är det så tråkigt att bara hålla sig inom en ram. Så man kan säga att min stil är en blandning av alla olika stilar jag tycker om, som efter att ha mixats ihop blir resultatet jag. 
Men det finns dock ett ord som beskriver mig.
Mumintroll. Det är så jag, och andra, brukar beskriva min stil - mumintroll. Hur ser man ut som ett mumintroll? De har ju oftats inte ens några kläder. Och jag vet fakstikst inte riktigt själv hur. Det är bara känslan av det jag har på mig - mysiga koftor, klänningar och stora halsdukar. Det liksom känns mumintroll.Och mumintroll är ju bland det bästa som finns.
Lika?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: