bullehund.blogg.se

17. Berätta om hur du skulle vilja se ut om du fick drömma

Kategori: ord & tankar

17 december, lucka 17 i Emily Dahls julkalender
 
Oj, det var en svår fråga... om jag fick drömma så skulle det viktigaste för mig vara att jag ser ut precis som jag själv vill se ut. Att jag får se ut hur som helst och ha vilken stil jag vill utan att få negativa kommentarer osc. Så det är egentligen det jag mest vill, kunna se ut hur som helst och bli accepterad för det. Enough said. Men förstås hade det inte varit fel med lite längre hår och fler klänningar i min garderob och jag hämtar inspiration från mycket och det finns massa personer som jag hade velat se ut lite mer som, t.ex Grimes, Florence Welch, fina systrarna i First Aid Kit...
För att se min inspiration, kolla in min pinterest

Kommentarer


Kommentera inlägget här: