bullehund.blogg.se

Lite klagomål bara

Kategori: ord & tankar

Ett egentligen helt onödigt inlägg, tråkigt utan bild och allting. 
Men jag känner att jag bara måste. 
 
Snälla ni. Julafton är den tjugofjärde december. Idag är det den sjätte november. Var goda ta ner allt julpynt, ta tillbaka alla reklamplatser i tidningarna om era julbord, sluta sälja skumtomtar. Det gör mig så arg att jag bokstavligen studsar av irritation. Jag tror inte jag behöver säga mer än så. Bara sluta och kom tillbaka första advent. Tack och klart slut. (notera att jag för övrigt älskar julen)

Kommentarer

  • AgnesBlixa säger:

    Haha känner PRECIS lika dant. Liksom vad är grejen? Alla vet att julen först är om en månad. så...? Varför haha... Hela grejen med julen är ju att det är runt julen jue... Morr..

    Svar: Ja precis! Morr!
    Hannah

    2014-11-06 | 22:09:34
    Bloggadress: http://agnesblixa.devote.se

Kommentera inlägget här: