bullehund.blogg.se

Ni vet såna där osammanhängande ord, igen

Kategori: ord & tankar

I huvudet på Hannah en tisdag i november, det är kyligt ute, nej underdrift; luften smakar is i lungorna, benen är sten, händerna sprucket torra.

 

Mänsklig närvaro är det värsta jag vet

                                          

                                           Mänsklig närvaro är allt jag behöver just nu, snälla någon hjälp

                                           Kram?

Usch

Nej jag vägrar, vägrar, vägrar

Okej men jag vägrar

                                           Det går bra för mig idag. Yes.

 

På med genusglasögonen igen, ang. ideal, och vänskap, och annat kuuul. Men jag vägrar tro på att jag är jobbig

Frustation

Vi kan inte sjunga alls

                                           Det låter rätt bra om oss när vi sjunger så där

 

… en av de FÖRLUSTELSER som erbjöds var…

FÖÖRLUUUSTELSEEER

                                           Vart får man tag i varma strumpbyxor???

Hej och hå, nej tack fast ja tack fast nej, äsch jag vet inte ens 

 

Hälsosamma typer, té, värme, knarrigt golv, ja, jobba jobba jobba, ja!

AAARGH 

(jag har så mycket just nu, det är galet, går i högsta växel, därför är jag dålig på att uppdatera här, sorry)

Kommentarer

  • mummydearest säger:

    Mer sånt - spännande text!!!

    2014-11-29 | 00:04:14

Kommentera inlägget här: